Moher Moher
392
BLOG

Przebrała się miarka Panie JKM

Moher Moher Polityka Obserwuj notkę 5

Jako konserwatywny libertarianin nigdy nie miałem zbyt wielkiego wyboru a co za tym idzie większych wątpliwości, kto zasługuje na mój głos we wszelkiej maści demokratycznych wyborach.
Było to naturalnie UPR i do niedawna odwieczny lider Janusz Korwin-Mikke.

Do niedawna gdyż JKM odszedł z partii po nazwijmy to "przewrocie" i założył konkurencyjną dla mającego < 2% poparcia UPRu partię WiP.
Jako niezależny obserwator mogący sytuację oceniać jedynie z ukazujących się w internecie opinii nie miałem szans na obiektywną ocenę tego sporu.
I mówiąc szczerze nie bardzo mnie to interesuje, w końcu demokracją i partiami politycznymi się brzydzę i interesują mnie tylko moje poglądy i szukanie kogoś, kto ma zbliżone i cień szansy na ich propagowanie w ciemnym ludzie.
Kogokolwiek.

Wśród kandydatów na prezydenta w obecnej kampanii wielkiego wyboru nie ma i naturalnym kandydatem dla mnie był JKM niezależnie od partyjnych gierek.
No właśnie był.
Był mimo niewyparzonego języka, mimo łatwości w kompromitowaniu siebie a co za tym idzie wolnościowych ideałów.
No cóż, mówiłem sobie, mam to gdzieś, a niech to i będzie nawet pajac, ważne, że chce wolności, jako jedyny pragnie zerwać z traktowaniem ludzi jak głupie bydło w zagrodzie pod napięciem.
Nie mam alternatywy.

Wszystko jednak ma swoje granice.
Pora na cytat z wczorajszego wpisu blogowego JKM:
"Nie ma już cienia wątpliwości, że Rosjanie są bez winy"
korwin-mikke.blog.onet.pl/Tolerencja-tolerancja,2,ID407273729,n

Nie ma tu żadnego "moim zdaniem", "w świetle dotychczasowych dowodów", "można przypuszczać" itp.
Tak po prostu jest. Bezdyskusyjnie i bez cienia wątpliwości.

Dla ułatwienia na chwilę pomińmy pytania bez odpowiedzi, niewyjaśnione kwestie, bałagan podczas śledztwa i w ogóle podstawy do braku zaufania dla Rosjan.
Nawet pomijając te kwestie chyba nie trudno sobie wyobrazić jak "kontrowersyjne" jest to stwierdzenie. Jak zostanie odebrane przez "wyborców".
Nawet obściskujący się z Putinem szefowie PO są bardziej powściągliwi w kategorycznych stwierdzeniach i wstrzymują się do zakończenia śledztwa.

Zatem w mojej ocenie to jednak nie pajac a zwykły agent.
Na pierwszego głosować mogłem, demokracja to pajacowanie, druga opcja jest dla mnie nie do przyjęcia.
Przebrała się miarka Panie JKM.

Moher
O mnie Moher

Bunt przeciw tyranom to posłuszeństwo Bogu - Thomas Jefferson    Moja pierwsza notka w salonie: 07-11-2006r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka